مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : پویش «ضیافت مهربانی» وگلریزان برای تأمین جهیزیه مددجویان در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

فرحناز محمدی گفت : کسانی‌که قصد دارند در این کار خیر شرکت کنند می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۱۶ رقمی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ و یا کد دستوری: ۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۰۷# و یا شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ واریز کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسرکشورپویش «ضیافت مهربانی» برگزار شد که خوشبختانه در نیمه اول این ماه مورد استقبال خوب نهادها، ارگان‌های دولتی و غیردولتی و مردم خیر استان در راستای تأمین بسته‌های معیشتی قرار گرفت و نیمه دوم ماه رمضان پویش را در راستای تأمین جهیزیه مددجویان اختصاص دادیم.

۲ مرکز روزانه غیردولتی و یک مرکز شبانه‌روزی دولتی داریم که بیش از ۳۵۰ پرونده فعال در این مرکز موجود است که با هدف توانمند‌سازی خانواده‌ها به شکل اشتغال یا برای کودک یا برای خانواده کودک فعالیت می‌کنند.

بهزیستی در بحث فرزندآوری هم بحث مشاوره ژنتیکی پیش از ازدواج و بارداری و مشاوره روانشناسی پیش از ازدواج را دارد و بعد از تولد فرزندان هم برنامه‌های غربالگری شنوایی نوزادان و غربالگری بینایی کودکان و حمایت از خانواده‌هایی که دارای فرزند چند قلو با توجه به دهک اقتصادی را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.