رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: مراسم روز قدس از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود و مردم دارالمومنین کاشان در سالن شهدای بسیج این شهرستان اجتماع می‌کنند.

غلامعلی عبدالرحیمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شده است و راهپیمایی باشکوهی در این روز توسط امت مسلمان و روزه‌دار صورت می‌پذیرفت.

با شیوع ویروس کرونا طی دو سال گذشته برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تحت‌الشعاع، اما خوشبختانه در حال حاضر و با وضعیت آبی کرونایی منطقه کاشان مراسم راهپیمایی روز قدس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اوضمن ضمن بیان جزئیات این مراسم گفت: مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود و مردم دارالمومنین کاشان در سالن شهدای بسیج این شهرستان اجتماع می‌کنند.

سخنران ویژه مراسم محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است.

عبدالرحیمی می‌گوید اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان در پایان مراسم آماده انتقال شهروندان به مصلی بقیه‌الاعظم این شهر هستند، همچنین ملت فلسطین با دستانی خالی از اولین قبله مسلمانان دفاع می‌کنند و این مهم نشانه اوج مظلومیت آنان است و به فضل خدا پیروزی نهایی با مسلمانان خواهد بود.


منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار