مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از بهسازی ساختمان کانون با اعتبار ۳ میلیارد تومان خبر داد.

به نقل از  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی گفت:عملیات بهسازی ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اعتبار ۳ میلیارد تومان از ردیف تملک دارایی با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: بر اثر با بازگشایی بلوار آیت‌الله قاضی طباطبایی در محدوده ساختمان کانون و نشست ساختمان در سال‌های گذشته، متأسفانه ساختمان در معرض خطر ریزش قرار گرفت که منجر به تخلیه ساختمان و استقرار همکاران در بخشی از مجتمع پردیسان قرار گرفت. با پیگیری‌ها و تلاش همکاران، جذب اعتبار این بهسازی و مقاوم‌سازی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی و اجرایی شد.

او گفت: لازم بود هزینه‌های بهسازی این پروژه به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش اول مقاوم‌سازی و بخش دوم بهسازی و تجهیز ساختمان بود. در عملیات مقاوم‌سازی علاوه بر اعتبارات استانی شهرداری منطقه ۴ قم نیز با اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان دیوار خارجی اداره کل مشرف بر بلوار آیت‌الله قاضی را ترمیم و مقاوم‌سازی کردند و با اعتبارات استانی، ساختمان به‌صورت فنی مهندسی مقاوم‌سازی شد.

حجتی گفت: در بخش بهسازی و تجهیز نیز با به‌کارگیری نیرو‌های متخصص، بازطراحی ساختمان به‌صورت کلی انجام شد و در ادامه، ساختمان با اعتبار استانی تجهیز شد و همکاران کانون در سال جدید فعالیت خود را در ساختمان جدید با استاندارد‌های مناسب آغاز کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار