مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: وظیفه متولیان حوزه زنان و خانواده، بهره گیری از ظرفیت ایجاد شده در دولت مردمی در ارتقاء ورزش همگانی و قهرمانی بانوان است.

زهرا یقطین در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان و مدال آوران پاراآسیایی و قهرمانی جهانی، گفت: الحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه زمینه‌های ظهور، بروز، رشد و تعالی ما زنان فراهم است و امروز ما در این مراسم، شاهد ظرفیتی که این نظام مقدس برای رشد و ارتقای ما زنان فراهم کرده است، هستیم و قطعاً قدردان زحمات، فداکاری‌ها و مجاهدت‌های این ورزشکاران خواهیم بود.

او بر حمایت از ورزش بانوان تاکید و گفت: یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزش بانوان در رشته‌های و رده‌های سنی مختلف است و وظیفه ما متولیان حوزه زنان و خانواده، بهره گیری از ظرفیت ایجاد شده در دولت مردمی در ارتقاء ورزش همگانی و قهرمانی بانوان است تا امید و انگیزه‌ای که امروز جامعه برای حرکت سریع و پیشرفت عمیق به آن نیاز دارد، به سطح جامعه تزریق کنیم.

یقطین با قدردانی از خانواده‌های ورزشکاران که زمینه فداکاری و قهرمانی دختران خود را فراهم کردند، گفت: بانوان ورزشکار پارا المپیکی و پارا آسیایی ثابت کرده اند که علیرغم وجود محدودیت‌ها و مشکلات جسمی و یا مشکلات و کمبود‌های مالی، با عزم راسخ و همت بلند می‌توان موفق بود و افتخارات بزرگ آفرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.