فرماندار آذرشهر بازنگری در طرح جامع شهری این شهرستان را ضروری دانست.

آقای محمودیان در جلسه بررسی مشکلات ورودی آذرشهر گفت: با توجه به خارج کردن بخش‌هایی از مناطق شهری آذرشهر از طرح محدوده شهری در سال‌های اخیر برخی مناطق اطراف از محدوده شهری شهرداری خارج شده است.

 آسفالت بلوار ولایت  یکی از ورودی‌های آذرشهر  به علت مشخص نبودن متولی خاص بسیار نامطلوب و رانندگی در این مسیر حادثه آفرین است.

 شهرداری و اداره راهداری از ساماندهی بلوار ولایت شانه خالی می‌کنند.

برای حل اساسی این مشکل باید این مکان به محدوده شهری شهرداری آذرشهر واگذار شود.

برای ساماندهی آسفالت بلوار ولایت به ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در تلاش هستیم بخشی از این اعتبار را در سفر آتی رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و بخش دیگر را از اعتبارات استانی تامین کنیم تا این مشکل چندین ساله شهری مرتفع شود.

محدوده شهری آذرشهر را در سال‌های اخیر کوچک کرده اند و محدوده شهرداری هم متناسب با جمعیت آن پیش بینی و توسعه نیافته است و برای افزایش محدوده شهری آذرشهر باید راهکار قانونی و کارشناسی اتخاذ شود.

در این جلسه مسئولان راهداری استان، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی استان و دفتر فنی استانداری، نظرات کارشناسی خود را در خصوص این مشکل ارائه دادند و مقرر شد تا زمان تامین اعتبار لازم برای زیر سازی و آسفالت لکه گیری این مسیر با مشارکت راهداری و شهرداری آذرشهر صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار