جان کوهنورد خفری با تلاش امدادگران هلال احمر نجات یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم گفت: با اعلام سقوط یک کوهنورد خفری از کوه نجاتگران پایگاه کوهستان سنگتراشان به محل حادثه اعزام شدند.

جعفرنژاد گفت: در این حادثه مردی ۴۰ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع منطقه کوهستانی نزدیک شهر باب انار دچار مصدومیت شده بود که با توجه به صعب العبور بودن مسیر انتقال مصدوم به پایین کوه، نجاتگران پس از چند ساعت پیاده روی فرد مصدوم را با همکاری مردم محلی به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

مصدومیت مرد میانسال در اثر انفجار سیلندر گاز

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: شهروندان با شنیدن صدای انفجار از یک ساختمان مسکونی در حال ساخت، سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۷ را به همراه خودرو‌های پشتیبانی به روستای کرونی اعزام کرد.

براساس گزارش این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان در حال ساخت، به علت نشت گاز از سیلندر LPG و رسیدن گاز به شعله باز، انفجار و همچنین آتش سوزی بوقوع پیوسته بود.

آتش نشانان با حضور در محل سریعا شعله‌های به جا مانده از حریق را در همان لحظات اولیه خاموش کردند.

با توجه به سوختگی مرد ۶۰ ساله از ساکن ساختمان به علت انفجار گاز، نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله با رعایت کامل موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق و ایمنی ساختمان وارد عمل شده و مصدوم را به محل امن انتقال دادند.

تیم عملیاتی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود خاتمه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.