فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به مشکلات مرز شیخ صله، گفت : وضعیت فعلی مرز شیخ صله زیبنده یک مرز رسمی نیست.

فرامرز باوندپور گفت : سال‌ها است وضعیت بازارچه مرزی شیخ صله تغییری نکرده و خواسته مسئولان و مردم ارائه خدمات به این مرز رسمی است.

به گفته فرماندار ثلاث باباجانی همه انتظار و توقع داریم درآمد‌های که از این مرز کسب می‌شود جهت عمران و آبادانی شهرستان ثلاث باباحانی هزینه شود.

در تابستان گرد و خاک داخل بازارچه و در زمستان گل و لای محوطه بازارچه همیشه معضلاتی را برای رانندگان و کارگران به بار می‌آورد.

مرز شیخ صله اکنون به عنوان یک مرز رسمی فعالیت می‌کند و وضعیت فعلی زیبنده یک مرز رسمی نیست.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه باید توجه ویژه به مرز شیخ صله برای افزایش صادرات از این مرز و توسعه شهرستان ثلاث باباجانی داشته باشد.

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی آغاز شد

فرماندار شهرستان هرسین از آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به چهار روستای بخش بیستون شهرستان هرسین خبر داد.

عبادالله کنجوریان گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به چهار روستای بخش بیستون شهرستان هرسین آغاز شده است.

این مجتمع چهار روستای ظلم آباد علیا، ظلم آباد سفلی، نجوبران و باقرآباد را با جمعیتی بیش از یک هزار و ۲۳۷ نفر را زیر پوشش آبفا قرار خواهد داد و اهالی این روستا‌ها از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی با حضور رضایی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی، کاکاوند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه انجام گرفت.

عملیات اجرایی آبرسانی به چهار روستای بخش بیستون در قالب مجتمع آبرسانی حفر یک حلقه چاه با گمانه ۱۳۰ متر و اعتبار اولیه ۱۲ میلیارد ریال آغاز شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.