معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: همه دستگاه های اجرایی استان باید برای میزبانی بهتر در اسکان زائران عید فطر بسیج شوند.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز جمعه در دومین نشست تخصصی تجربه‌نگاری خدمت مردمی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: با محوریت فرمانداری مشهد همه دستگاهها در این شهر باید برای اسکان بسیج شوند تا با آمادگی لازم در ایام عید فطر از زائران میزبانی کنیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تامین زیرساخت ها زمان بر است اما به میزانی که مقدور است با امکانات موجود پذیرای زائران هستیم و می کوشیم با هماهنگی در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرصت خدمت بیشتر عملیاتی شود.

او گفت: استقرار راهنمایان زائران و فعال بودن ایستگاههای مربوط در ایام پیش رو از دیگر ضرورت‌های است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و محور اطلاع رسانی به زائران باشد.

گنابادی نژاد گفت: راهنمایان زائر باید به صورت شبانه روزی فعال باشند و از تجربیات ایام نوروز که گروه‌های راهنمایی سیار نیز تشکل شد استفاده کنند.

او گفت: برای این نوع اسکان باید تمهیداتی اندیشید و از جمله ۲ موضوع بیمه و الزامات ایمنی را برای اسکان زائران در مساجد اجرایی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.