مسئول واحد جهادی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از اجرای طرح اطعام نیازمندان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان خبر داد.

سجاد صرامی گفت: به‌مناسبت شهادت امیرالمؤمنین (ع)، با جمعی از دانشجویان تصمیم به اطعام نیازمندان گرفتیم که فراخوان آن در قالب پوستر طراحی و منتشر شد.

به گفته او علاوه بر دانشجویان، خانواده‌های آن‌ها و اساتید دانشگاه، سایر علاقه‌مندان و خیرانی که نذر کمک داشتند، از طریق کارت دعوتی که تدارک دیده شده بود، در این طرح همکاری و مشارکت کردند.

مسئول واحد جهادی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می گوید : هر یک از افرادی که در این طرح همراه ما هستند، به تعداد نیازمندانی که می‌شناسند، غذا دریافت می‌کنند و به آن‌ها تحویل می‌دهند که این امر موجب ترویج روحیه تعاون و همکاری در جامعه می‌شود.

 علاوه بر نیازمندان معرفی شده از سوی خیران، بخشی از اطعام مورد نظر نیز برای مراکز خیریه در نظر گرفته شده است.

صرامی محل سازماندهی کمک‌های مردمی در این طرح را بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان بیان کرد و گفت: تصمیم بر این است که بسته‌بندی و توزیع غذا‌ها در واحد بسیج دانشگاه انجام شود. بنابراین، علاوه بر کمک‌های مادی، کسانی که مایل باشند، می‌توانند به لحاظ معنوی، در اعلام فراخوان و بسته‌بندی غذا‌ها نیز مشارکت کنند.

برچسب ها: شب قدر ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.