فرمانده کل انتظامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در نظر است مراکز فرهنگی، تفریحی و درمانی و محل هایی برای حضور کارکنان انتظامی و خانواده های آنان در استان اصفهان راه اندازی شود.

سردار «حسین اشتری» در حاشیه آیین افتتاح کانون فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) انتظامی استان اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، گفت: مجتمع کانون فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) انتظامی استان اصفهان در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است، افتتاح می‌شود.

این مجتمع برای برگزاری مراسم مذهبی آماده شده است، همچنین «برای حفظ قرآن، روان خوانی و .. کارکنان و خانواده‌های این عزیزان به همت فرماندهی انتظامی استان اصفهان و مجموعه عقیدتی سیاسی راه اندازی شده ان شاءالله این موضوع باعث خیر و برکت برای خدمت رسانی بهتر کارکنان پلیس به مردم شریف شود.

به گفته او «هر چند در استان اصفهان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد، ولی در زیرساخت‌ها خلاء‌هایی وجود دارد که امید است با برنامه ریزی‌های لازم این خلاء‌ها پر شود.

«به دلیل کثرت نیرو‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان و همچنین معین بودن این استان برای استان‌های همجوار نیاز است که خدمات فرهنگی تفریحی و درمانی بیشتری در آن لحاظ شود که با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی با ستاد کل نیرو‌های مسلح این کسری‌ها و خلاء‌ها طی امسال و سال آینده جبران می‌شود و محل‌هایی برای حضور کارکنان و خانواده‌های آن‌ها راه اندازی می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: «کارکنان فرماندهی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور خدمت رسانی می‌کنند. ان شاءالله بتوانیم برای کارکنان، خانواده آن‌ها و وابستگان انتظامی این سازمان مراکز فرهنگی، تفریحی و درمانی راه اندازی و خدمات بیشتری به آنان ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.