سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران از دستگیری دو شکارچی خاطی در این شهرستان خبر داد و گفت: حیات وحش حتی در فصل زادآوری در امان نیستند و بیرحمانه کشتار می‌شوند.

سامان سیفی گفت: طی اخبار واصله از دوستداران و همیاران محیط زیست مبنی بر تخلف شکار و صید توسط دو نفر متخلف شکار و صید در حوزه استحفاظی شهرستان کامیاران و منطقه حفاظت شده شاهو، مأمورین یگان حفاظت با رصد کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای حیات وحش شکار شده شدند.

او گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در بازرسی از مخفیگاه متخلفین متاسفانه قطعات گوشت مربوط به لاشه دو رأس کل و بز وحشی و لاشه ۱۱ قطعه کبک و ۴ دسته دام زنده گیری پرندگان کشف و ضبط شد و پرونده این متخلفان جهت برخورد قانونی تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شد.

سیفی می گوید: شکار و صید، خرید و فروش گوشت حیوانات وحشی همچون کل و بز، قوچ و میش، کبک و سایر پرندگان علاوه بر جرم بودن، باعث از بین رفتن این گونه‌ها در طبیعت می‌شود از شهروندان خواست در صورت آگاهی از فعالیت متخلفین موضوع را تلفنی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان یا سامانه برخط ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.