مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرزگفت: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور برای ایمن سازی، بهسازی آسفالت و حذف نقاط پرحادثه راه‌های این استان اختصاص یافت.

آقای زندی فرگفت: از این میزان اعتبار ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح ترافیکی آزاد راه تهران - کرج در محدوده پل شهید سلطانی کرج هزینه می‌شود.

او می گوید: تکمیل این پروژه نقش موثری در روان سازی ترافیک سنگین آزاد راه تهران - کرج - قزوین در محدوده پل‌های شهید سلطانی و کلاک کرج خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز راه‌های استان البرز یکی دیگر از مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان است که امسال این پروژه به سرانجام می‌رسد.

زندی فرمی گوید: ۱۰۰ میلبارد تومان از محل سفر رئیس جمهور صرف آسفالت و بهسازی آسفالت راه‌های روستایی و فرعی استان البرز خواهد شد.

او گفت: سه پروژه تقاطع زیرگذر پل شهید سلطانی کرج، ساختمان قرارگاه پلیس راه استان البرز و و یک ساختمان دیگر پلیس راه استان تا خرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسند.

استان البرز دارای یک هزارو ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.