طی مراسمی با حضور مسئولین ورزش کرمانشاه، هشت ورزشکار اعزامی کرمانشاه به رقابت‌های المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل بدرقه شدند.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در حوزه‌های ورزش قهرمانی، همگانی و زیرساخت‌ها شرایط خوبی در کشور داریم.

به گفته رحیمی، حضور ۴۸ تیم کرمانشاهی در لیگ‌های رشته‌های مختلف ورزشی نشان از پویایی ورزش این استان دارد.

حامد دارابی رئیس هیات ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: از بین ۷۵ ورزشکار اعزامی ایران به المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل، هشت نفر کرمانشاهی هستند که حضور این تعداد باعث افتخار برای استان است.

بعد از استان‌های تهران و اصفهان با آن وسعت و جمعیت و امکانات خوبی که در اختیار دارند، کرمانشاه سومین استان از نظر بیشترین تعداد ورزشکار اعزامی به این رقابت‌ها است.

 مهرداد صیدی و مسعود رستگار در رشته جودو، ناهید امیری و پروین یاره در رشته کاراته، مریم رحیمی در رشته تکواندو، فرود حجتی و کیوان رستم آبادی در رشته کشتی و شاهین برزگر در رشته فوتبال ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به رقابت‌های المپیک ناشنوایان برزیل هستند.

در پایان این مراسم از ورزشکاران ناشنوای المپیکی و مربیان قهرمان ساز ناشنویان کرمانشاه قدردانی شد.

گفتگو با پرچمدار کاروان اعزامی ایران به المپیک ناشنوایان
پرچمدار کاروان اعزامی ایران به المپیک ناشنوایان گفت: امیدوارم لایق این افتخار باشم و به عنوان یک نماینده‌ای شایسته برای کشورمان در المپیک ناشنوایان برزیل حضور پیدا کنم.

مهرداد صیدی در مراسم بدرقه ورزشکاران ناشنوای کرمانشاه به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان گفت: این افتخار نصیب من شده تا پرچمدار کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های المپیک باشم و امیدوارم لایق این انتخاب باشم و دل مردم کشور و شهرم را شاد کنم و با دعای خیر آن‌ها بهترین مدال را در این رقابت‌ها بدست بیاورم.

صیدی گفت: باتوجه به تجربه‌هایی که از حضورم در دوره‌های قبل دارم و تمرینات مناسبی که داشته ام، با یاری خدا برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به برزیل می‌روم.

شناخت خوبی از حریفانم دارم و پیش از این هم با آن‌ها مبارزه داشته ام، با این وجود از آنجایی که رقابت‌های المپیک است، بنابراین همه ورزشکاران سعی می‌کنند تا با آمادگی بالایی در آن حضور پیدا کنند.

مهرداد صیدی مدال برنز المپیک ۲۰۱۳ بلغارستان و سه مدال برنز انفرادی و تیمی المپیک ۲۰۱۷ ترکیه و طلای بازی‌های آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.