معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب یک کارگاه غیرمجاز و غیر بهداشتی زولبیا و بامیه در غرب تهران و کشف بیش از ۳۰۰ کیلو زولبیا و بامیه غیر بهداشتی خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید زولبیا و بامیه غیربهداشتی در یک کارگاه غیرمجاز در حوالی محله طرشت مشاهده شد که مالک کارگاهی به تولید زولبیا و بامیه غیر بهداشتی می‌پردازد.

به گفته سرهنگ مرادی، در بازرسی از این کارگاه بیش از ۳۰۰ کیلو گرم زولبیا و بامیه غیر بهداشتی و مواد اولیه ساخت آن، شامل مربای مخصوص شیرینی، شکر، روغن جامد، آرد قاچاق، تخم مرغ، نشاسته، روغن سوخته و.. کشف شد. همچنین،  یک نفر دستگیر و به دستور قضائی کارگاه نیز پلمپ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
درست کردن زولبیا بامیه خانگی کار یک ساعته دستور پختشم توی اینترنت بگردید سه سوته بهتون می گه و بجای شکر هم می توانید از پود خشک شده خرما و توت و انجیر کشمش و عصل طبیعی درش استفاده کنید و با روغن محلی حیوانی سرخش کنید و اگر به اندازه استفاده کنید و زیاد روی در خوردن زولبیا بامیه نکنید بسیار مقوی و مفید کم ضرر است . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار