معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: پرونده تخلف ۱۳ میلیارد ریالی چهار واحد آهن فروش در این استان به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مهدی حسنی گفت: تاکنون از ۳۰ واحد آهن فروشی و عرضه کننده آهن در شهر شیراز بازدید شد.

او گفت: در این بازرسی‌ها مشاهده شد که تعدادی از واحدهای مذکور به رغم تذکرات قبلی و مکاتبات انجام شده و اطلاع رسانی از طریق اتحادیه مربوطه مبنی بر اینکه کالاهای آن ها جزو کالاهای هدف و مشمول ثبت در سامانه جامع تجارت بوده و باید در سامانه مذکور ثبت نام کنند اما اقدامی انجام نشده است.

حسنی گفت: بر این اساس تعداد چهار واحد صنفی متخلف طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی شناسایی و پرونده تخلف آن ها به میزان تقریبی ۱۰۰ تن انواع آهن آلات موجود در انبارشان به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی، تخلفات احتمالی را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون پیگیری و برخورد لازم و قانونی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
شبکه خبر هم دیشب میگفت که در مورد همین الموتور فروشی ها میگفت بسته میل گرد که مثلا باید تعداش ۵۰ عدد میلگرد باش کمتر هست بعد ب همون قیمت ۵۰ تعداد ب خریدار می فروش میگفت نمیتونیم پلمش کنیم اما جریمه میکنیم چون حکم پلمپ نداریم