متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا پایان اردیبهشت می‌توانند اطلاعاتشان را ویرایش کنند.

انعامی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به فراهم شدن امکان ویرایش اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن در این زمینه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج کرده اند، می‌توانند از امروز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ به مدت یکماه و اطلاعات خود را اصلاح کنند.

این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

متقاضیان در نظر داشته باشند که پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ مندرج در سامانه توجه نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان گفت: در صورت نبود امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین صورت می‌پذیرد.

از ابتدای طرح ۴۹ هزارو ۶۱۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در اراک اسم نویسی کرده اند که ۳۵ هزار نفر واجد شرایط هستند و ۱۰ هزار نفر هم در پوشش اداره کل اداره شهرسازی است.

از هزارو ۹۲۰ واحد در حال ساخت شهرستان اراک هزارو ۳۲۰ آن در انتهای هپکو قرار دارد که تا قبل و ۶۰۰ واحد هم در کوی کوثر است در قالب ۱۷ بلوک است.

طرح ۸ هزار و۱۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر اراک در زمین‌های اوقافی قرار است ساخته شود و از متقاضیان خواسته شده مبلغ ۲۶ میلیون تومان بابت پذیره اوقاف (زمین) پرداخت کنند.

با توجه به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن قرار بر این بوده که زمین رایگان باشد متقاضیان به پرداخت
۲۶ میلیون تومان بابت پذیره اوقاف (زمین) معترضند، اما با وجود مخالفت مردم و نمایندگان مجلس تا کنون تصمیمی مبنی بر حذف این مبلغ گرفته نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار