فدراسیون بین المللی فوتبال کشور روسیه را تحریم کرد.

 

یکی از اهداف فوتبال و فیفا گسترش صلح و برابری در جهان است.

به همین دلیل و به دنبال هجوم روسیه به اوکراین فدراسیون جهانی فوتبال نیز دست به تحریم روسیه زد.


بیشتر بخوانید


به این ترتیب فیفا پرداخت مطالبات روسیه به عنوان بخشی از طرح «میراث» جام جهانی ۲۰۱۸ را متوقف کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
من نفهمیدم فیفا این وسط چیکارس؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ورزش های قهرمانی ابزاری برای رسیدن غرب و ملحدین به ارزوها و خواسته هاشون می باشد. این رو کی مردم متوجه خواهد شد، خدا داند! .. اتفاقا تحریم روسیه دو کار هست! هم روسیه رو تحریم میکنه! و هم از ابزارشون که دها سال در اب و نمک خوابنده بودن! و بسیار هم طرفدار دارد! اکنون برای خواسته ها خود استفاده میکند! در صنعت بازی سازی و باقی جاهای دیگه که به قول خودشان سیاسی اکنون از طرفدارن و .. سوء استفاده میکند،تا برای خواسته هاشون بسیج بشوند. با یک تیر هزاران نشان! غرب وحشی و بی دین ها، مجانی هیچ کاری انجام نخواهند داد.!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
اقتصاد روسیه متلاشی شده
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۸:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عربستان رو چرا تحریم نکرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سیاست در ورزش را منع میکردید .. چی شد .. از این به بعد حق ندارید بازیکنی که در مقابل اسراییل دوست ندارد بازی کند . مجروم کنید ویا غارتش کنید ..
Netherlands
7891
۰۶:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
به ترتیب الفبا سر صف:هدف=صلح+برابری. یا هدف فیفا فوتبال بما هو فوتبال است یا فیفا سازمان برقراری صلح و برابری است و فوتبال وسیله ای است برای رسیدن به صلح و برابری. اگر این چنین است اول باید بازیکنان از لحاظ صلح و برابری غربالگری شوند بعد وارد میدان فوتبال شوند یعنی کارت صلح جاگانه کارت فوتبال جداگانه و کارت برابری را جداگانه در دستشان: سه عدد کارت- داشته باشند تا بتوانند فوتبال بازی کنند. داوران که فلسفه شان پر رنگتر به همین منوال. ولی سوال این است که ایا اول فیفا هدفش ایجاد صلح و سازش است و ایجاد برابری(از چه منظر ایدیولوژیکی؟)است یا اول هدفش فوتبال است؟ دوم اینکه: ایا فیفا یک سازمان سیاسی است یا یک سازمان ورزشی؟ چون مفهوم صلح ابعادی بس گسترده و پیچیده ای دارد و نیازمند تحلیلگران متخصص خاص خودش می باشد. سوم این که برابری از چه منظر ایدیولوژیک یا سیاستمدارانه(پولیتیکال)؟ حال سوال اصلی: چرا بازیگرانی که در ورزش با ورزشکاران اسراییل تن به بازی نمی دهند تحریم می شوند؟ ایا ایتفانتینو به این سوال من پاسخی منطقی میتواند بدهد همانطور که من منطقی سوالاتم را پرسیدم؟ منطق چیست؟ منطق وسیله ایست قانونمند جهت جلوگیری از خطای در ذهن. المنطق هی اله قانونیه لعدم الخطا فی الذهن. انگلیسی که انفانتینو هم بفهمد:The logic science is a classified apparatus to prevent fault decisions in the mind. انفانتینو با تحریم روسیه فوتبال را به هرج و مرج نمی کشاند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تیتر شما هم بی خود بود....چطور اگه هدفش صلح و برابری هست...این اهداف قشنگ و ناز برا وحشی های که به فلسطین و یمن و سوریه و عراق و لیبی و افغانستان حمله کردن و زندگی مردمش را به گند کشیدن اجرا نشد...ن عزیزم به نظرم تیتر خبر باید این باشه....با فشار آمریکا و کشورهای غربی فیفا پا رو اصول خود گذاشت و فوتبال و از سیاست جدا نکرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا با عربستان کاری نداشتن و برعکس میزبانی هر چی بازی هست میدن به اون؟ بعد میگن فوتبال سیاسی نیست. مسخره تر از این داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
یدونه موشک بزنی به مقعر فیفا کافیه تا یادش بیفته فوتبال سیاسی نیست :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس چرا فیفا آمریکا و کشورهای غربی را به علت حمله به عراق و افغانستان تحریم نکرد چرا عربستان را به خاطر حمله به یمن و اسرایل را به خاطر جنایات روزانه تحریم نکرد
واقعیت اینکه که فیفا آلت دست است
آخرین اخبار