بازدید استاندار از ۲ مجموعه صنعتی تبریز

استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه‌های صنعتی بلبرینگ سازی و انبار و خط تولید شرکت ایران خودروی تبریز بازدید کرد.

آقای عابدین خرّم در بازدید از بلبرینگ سازی در جریان روند نوسازی خطوط تولید آن پس از واگذاری قرار گرفت.

 آبان ماه سال گذشته نیز با هدف عارضه‌یابی این واحد صنعتی مهم بازدیدی از آن داشت و طی چهار ماه گذشته پیگیری‌های خود برای احیا، نوسازی و به‌ظرفیت‌رسانی تولید در این مجموعه اقتصادی را دنبال کرده است، در بازدید امروز به بررسی نتایج تصمیمات اتخاذ شده و روند اجرایی آن‌ها پرداخت.

ارتقای بهره‌وری را نخستین انتظار مدیریتی خود از مالک جدید بلبرینگ‌سازی تبریز اعلام کرد و تسریع در اقدامات موثر در این زمینه را خواستار شد.

اشتغال ۸ هزار نفری در عرض ۱.۵ سال و تولید روزانه ۵۰ هزار قطعه بلبرینگ و ۵۰ هزار قطعه سوپاپ از اهداف مشخص شده برای این واحد صنعتی است.

همچنین از انبار و خط تولید ایران خودروی تبریز بازدید و تسریع در تامین قطعات و ترخیص خودرو‌های انبار شده را خواستار شد.

روند تولید در این واحد صنعتی رو به بهبود است و روزانه ۳۵۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود که ظرفیت افزایش به ۴۵۰ دستگاه وجود دارد.

در بخش تامین قطعات و روند ترخیص و پلاک‌گذاری این محصولات موانعی وجود داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته مرتفع خواهند شد.

هم‌اکنون تعداد خودروی تولیدی و ترخیصی برابری می‌کند که میزان ترخیص باید افزایش یابد تا با انبوه خودرو در پارکینگ‌ها مواجه نشده و در تنظیم قیمت‌های بازار مشکلی به وجود نیاید.

در جریان این بازدید در تماس تلفنی با جانشین فرمانده انتظامی کشور تسریع در پلاک‌گذاری خودرو‌های تولیدی ایران خودروی تبریز را برای متوازن‌سازی تولید و ترخیص سریع با هدف تنظیم قیمت خودرو در بازار را خواستار شد.

تماس‌های تلفنی جداگانه با معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایران خودرو بر ضرورت تامین به موقع قطعات برای ترخیص خودرو‌های دپو شده دارای نواقص تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.