سرهنگ نبی‌لو گفت: گشت‌های انتظامی پلیس پیشگیری به صورت ۲۴ ساعته در حال گشت‌زنی هستند و کلانتری‌ها موظف‌اند مساجد اطراف خود را پوشش امنیتی دهند.

 

سرهنگ نبی‌لو، معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس پیشگیری در روز‌های شب قدر آماده‌باش صد در صد است و از افطار تا سحر ماموران پلیس پیشگیری در سراسر پایتخت حضور دارند. به خصوص در مکان‌های شلوغ و پر تردد از جمله مساجد، امام‌زاده‌ها، حسنیه‌ها و محل‌های پر تردد حضور نیروی پلیس به چشم می‌خورد.

به گفته معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، کلانتری‌ها موظف‌اند که مساجد اطراف خود را پوشش دهند. گشت‌های انتظامی هم برای پیشگیری از سرقت منازل، خودرو و محتویات آن به صورت ۲۴ ساعته در حال گشت‌زنی هستند. از طرفی، براساس اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا چینش‌های نیروی پلیس پیشگیری انجام می‌شود.

سرهنگ نبی‌لو گفت: شهروندان در هنگام ترک منزل، خانه  خود را به فرد مورد اعتماد بسپارند. همچنین چراغ منزل خود را روشن کنند. از طرفی تلفن منزل خود را به شماره تلفن همراه خود هدایت کنند تا اگر موارد مشکوکی رخ داد، در جریان موضوع قرار بگیرند. تلفن همراه خود را در اماکن شلوغ در دست نگیرند و در صورت لزوم از هندزفری استفاده کنند. همچنین، خودروی خود را در اماکن خلوت و کم تردد پارک نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار