رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حمایت از حوزه سلامت استان گفت: زیرساخت‌های حوزه درمانی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

علی درویشی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات زیرساختی، تجهیزاتی و تأسیساتی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: حمایت از حوزه سلامت استان بوشهر در اولویت کاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر قرار دارد.

او بابیان اینکه ظرفیت‌ها حوزه درمانی استان بوشهر توسعه می‌یابد، می‌گوید: با تزریق منابع به دنبال حمایت از حوزه سلامت استان بوشهر هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اعلام کرد که امسال به دنبال این هستیم که با تأمین زیرساخت‌های بخش درمان و تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س)، مرکز جامع بیماران خاص استان بوشهر، مرکز تشخیص و غربالگری و درمانی سرطان استان بوشهر و توسعه بخش‌های بیمارستانی ظرفیت‌ها حوزه درمانی استان بوشهر را توسعه دهیم.

درویشی گفت: همچنین با تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) و تکمیل دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی برای آینده بخش درمان نیروی انسانی متخصص مورد نیاز تربیت کنیم.

او بابیان اینکه درصدد هستیم با برنامه‌ریزی مسائل و مشکلات جذب نیروی انسانی را به حداقل برسانیم، می‌گوید: با برنامه‌ریزی که صورت خواهد گرفت و اهتمامی که مسئولین امر در حوزه درمان خواهند داشت امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان حد مطلوبی از ارائه خدمات را به شهروندان در شهر بوشهر و سایر بیمارانی که از سایر نقاط ارجاع می‌شوند داشته باشیم

نشست بررسی مسائل و مشکلات زیرساختی، تجهیزاتی و تأسیساتی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حضور احمد یزدان‌پناه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر، علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر و دکتر زهرا السادات جلالیان رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر در سالن اجتماعات دکتر مشتاقی این بیمارستان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.