امور بین الملل سازمان صدا و سیما، ریاست نشست تخصصی همایش بین‌المللی قدس شریف را عهده‌دار شد.

به مناسبت «روز جهانی قدس» یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین یادگاران معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نماد همیشگی اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که از منویات مهم مقام معظم رهبری است، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، همایش بین المللی قدس شریف را در چند پنل تخصصی و اجلاس اصلی در ایام منتهی به روز قدس امسال برگزار خواهد کرد.

در اولین جلسه کمیته رسانه‌ای این همایش، که در تاریخ ۳۰ فروردین بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به اتفاق آراء، امور بین الملل سازمان به ریاست نشست تخصصی رسانه این همایش انتخاب شد.

در راستای تحقق تدابیر رئیس محترم رسانه ملی، مهمترین رسانه دولتی محور مقاومت، امور بین الملل سازمان با مشارکت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و مجمع تقریب مذاهب و دیگر نهاد‌های مرتبط بین المللی با مساعدت مرکز بسیج سازمان، در نظر دارد نشست تخصصی رسانه همایش بین المللی قدس شریف را در تاریخ سه شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اجتماعات مرکز بسیج برگزار می کند.

فهیم دانش مدیر کل امور بین الملل رسانه ملی، ضمن استقبال از میزبانی این نشست، ابراز امیدواری کرد برگزاری موفق آن بتواند گامی مهم در نمایش چهره پلید رژیم صهیونیستی و جنایات آن بر علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین باشد.

مشاور رئیس سازمان تاکید کرد با توجه به ظرفیت‌های گسترده سازمان، پوشش ویژه‌ای از این مراسم انجام خواهد شد.

وی همچنین به ظرفیت‌های گسترده دفاتر نمایندگی سازمان در خارج از کشور و تدابیر رئیس محترم سازمان برای افزایش تولیدات فاخر در دفاتر اشاره و اعلام کرد به مناسبت روز جهانی قدس، دفاتر سازمان با تولیدات خود بار دیگر نمایش دهنده قلب تپنده یکایک مسلمانان جهان و آزادیخواهان گیتی در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین از نیویورک تا پکن و نشانگر گستره جهانی ندای عدالت خواهی و حمایت از مظلومین خواهند بود.

برچسب ها: رسانه ملی ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.