مراسم جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان بی بضاعت و جرایم غیر عمد با حضور امام جمعه فسا، فرماندارو دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

علیرضا فیروزی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا گفت: خیرین فسایی در همه زمینه‌ها در جهت رفع محرومیت ها؛ همیاری و همکاری مضاعف داشته اند و این قدم‌ها در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی اجر دارد.

او گفت: زندانیان و خانواده‌های زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و همه ما وظیفه داریم در جهت رفع مشکلات این قشر گام‌های اساسی تری برداریم.

رئیس دادگستری ضمن قدردانی از حضور خیرین در مراسم جشن گلریزان گفت: ماه رمضان ماه بندگی و تقرب دل‌ها به سوی خداوند است و چه خوب است این عبادات همراه با دستگیری و کمک به نیازمندان و فقرا باشد و چه زیباست که در این ماه مبارک؛ نیازمند، فقیر و گرفتار در حبس را از زندان آزاد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی گفت: خیرین شهر با قدم‌های ملائک گونه خودشان در جهت آزادی زندانیان بدهکار گام بردارند و این قدم‌ها قطعاً مرضی و رضای خداوند را در برخواهد داشت.

جلال زراعتی رئیس زندان فسا گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در موضوع کمک‌های خیرین و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط ستاد دیه مردمی ارائه داد.

او گفت: پارسال از منابع ستاد دیه استان تعداد ۴۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان فسا آزاد شده اند و امسال نیز ۲۵ نفر در این زندان به دلیل جرایم مالی در زندان هستند که انتظار داریم خیرین همچون سال‌های گذشته کمک کنند تا بتوانیم این تعداد از زندانی را نیز از زندان آزاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.