رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند سارقان منزل با ۱۲ فقره سرقت به ارزش ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال درشهرستان کرج خبر داد.

 سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در سطح شهر کرج و شکایت‌های مردمی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

او گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران در نهایت یک نفر از سارقان سابقه دار حین سرقت در منطقه رجایی شهر کرج توسط واحد گشت کلانتری ۱۵ رجایی شهر دستگیر و به اداره پلیس آگاهی ارجاع شد که در ادامه تحقیقات متهم به ۱۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه با همدستی ۲ نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد.

سرهنگ نادر بیگی گفت: با اعتراف متهم ۲ نفرسارق دیگر نیز که با مشارکت و همدستی یکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

او گفت: ارزش تقریبی اموال کشف شده ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ نادر بیگی گفت: شیوه و شگرد سارقان به این نحو بود که با پرسه زنی درمحله‌های خلوت و شناسایی ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه اقدام ب سرقت اموال می‌کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز  شهروندان  حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل اجتناب کرده و از تجهیزات پیشرفته از جمله دوربین مداربسته، دزدگیر، درب‌های ضد سرقت وحفاظ مطمئن در پیشگیری از سرقت استفاده کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک به سرعت پلیس را در جریان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.