محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، با تلاش فراوان همکاران سازمان و پیمانکاران، ۷۰ درصد خودروی مورد نیاز سرویس مدارس تأمین شد و در صورت رفع مشکلات، تأمین ۳۰ درصد باقی مانده نیز با جدیت در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.
هر ساله برای تأمین خودروهای سرویس مدارس، در یک بازه زمانی چهار ماهه (از تیر ماه تا مهر ماه) برنامه ریزیهای کارشناسی از سوی سازمان تاکسیرانی صورت میگرفت که با توجه به محدودیتهای زمانی ایجاد شده، این برنامه ریزی با برگزاری جلسات فشرده و مداوم با پیمانکاران سرویس مدارس در طی چهار روز انجام شد.
ناهماهنگیهای به وجود آمده از سوی آموزش و پرورش بابت تغییر ساعات مدارس، ناهماهنگی دریافت هزینههای سرویس از اولیای دانش آموزان توسط برخی مدیران مدارس و نامشخص بودن تقاضای قطعی اولیای دانش آموزان با توجه به معرفی خودروی سرویس توسط پیمانکاران به آنان، از عوامل تأمین نشدن ۳۰ درصد تقاضای سرویس مدارس است که در صورت رفع این مشکلات، این نقیصه نیز برطرف خواهد شد.
مهمترین رسالت سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به شهروندان و دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی است است و امیدواریم بتوانیم در جلب رضایت خاطر آنان موفق باشیم.