برادر فاطمه مقصودی نماینده بروجرد پس‌از ۲ سال تعقیب‌وگریز در یکی از پمپ‌بنزین‌های شهرستان بروجرد دستگیر شد که جنجال‌سازی این نماینده واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به‌همراه داشت.

برادر فاطمه مقصودی نماینده اصلاح‌طلب بروجرد، ۲۸ فرودین ماه در یکی از پمپ‌بنزین‌های این شهرستان در حین خروج از شهر دستگیر می‌شود.

وقتی مأموران نیروی انتظامی این مجرم را هنگام خروج از شهر، داخل ماشین فاطمه مقصودی خواهرش شناسایی می‌کنند قصد دستگیری وی را دارند که با ممانعت و جنجال‌سازی این نماینده اصلاح‌طلب مجلس مواجه می‌شوند.

حمیدرضا مقصودی برادر خانم مقصودی بنا بر آنچه که سرپرست دادستانی بروجرد اعلام کرده به جرم کلاهبرداری به ۵ سال حبس محکوم شده است و مأموران برای جلب و اجرای حکم در تعقیب وی بوده‌اند که ظاهراً این متهم پس از مدت‌ها متواری بودن، چند شب پیش شناسایی شده‌است.

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در فیلم‌هایی که از لحظه دستگیری این متهم در فضای مجازی پخش شده است تلاش می‌کند مانع اجرای قانون و دستگیری برادر مجرمش توسط ضابطین قضایی شود.

طبق گفته سجاد بیرانوند سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد برادر خانم مقصودی نماینده بروجرد از طریق واحد جلب دادسرا توسط سه مأمور انتظامی کلانتری ۱۵ دستگیر شده است.

طبق گفته او خانم نماینده خودش از اجرای حکم دستور قضایی استنکاف کرده و قصد داشته است که برادرش را فراری بدهد که علیه او نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

بیرانوند گفت: برادر خانم مقصودی به جرم کلاهبرداری به ۵ سال حبس محکوم شده که مدت چهار ماه است در حال تعقیب وی هستیم که مأموران شب گذشته در پمپ بنزین جوجو مامورین وی را دستگیر کردند.

همچنین حکم برادر خانم مقصودی ۲ سال پیش صادر شده و اکنون نیز توسط مأموران دستگیر شده است و بنده کاملاً در جریان مراحل دستگیری وی بوده‌ام.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد می‌گوید: صراحتاً اعلام می‌نمایم که فاطمه مقصودی نماینده این شهرستان قصد سیاه‌نمایی و کارش جرم بوده که در فیلم‌های پخش‌شده نیز کاملاً مشخص است که وی برادر خود را فراری دهد که علیه این نماینده نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

صورتجلسه تخلف فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس را برای شورای نگهبان ارسال کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۲:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خانم نماینده تاریخش سررفته وگرنه لایک تلفن حکم دستگیری لغومیشدبدبخت تاریخ گذشته یک بارخودم ناصر بودم لایک تلفن آقای دم کلفت به استانداریک پرونده مهم قضایی لغوشدزمانن آقای بازوند
Iran (Islamic Republic of)
وقتی می‌خواهند یکی راازرده خارج کننداینطورمیکنندخانم نماینده تاریخش سررفته وگرنه لایک تلفن قالیباف حکم دستگیری لغومیشدبدبخت تاریخ انقضا
۰۲:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
امیدواریم اینگونه برخوردها تداوم داشته باشه
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
مجلس انقلابي
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا طاهری نیا
۰۶:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
مقاومت قاضی در برابر درخواست غیر قانونی خانم ف م نماینده بروجرد در مجلس و دستگیری برادرش توسط نیروی انتظامی ماشااالله داره...و باید بخاطر اقدام برای فراری دادن مجرم(برادرش) محاکمه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
احمد رضا طاهری نیا
۰۵:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
دیگه گذشت اون زمان،ماشالا الان دیگه از اون خبرهای قدیم نیست پارتی بازی و دور زدن قانون به بهانه نماینده مجلس یا رئیس یا.....بودن در حال انقراضه،واقعأ جای تحسین داره اجرای عدالت امام زمانی.
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۰:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
این چنین نمایندگان را باید با پس گردنی از مجلس بیرون کرد تا شان وحرمت مجلس حفظ شود
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۰۰:۳۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
مانند بعضی مسولان "دزدی وغارت وچپاول ملت بیچاره "
Iran (Islamic Republic of)
لرستانی
۲۳:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
نمیدانم مردم فهیم بروجرد به این زن حاشیه دار .چرا رای دادن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
خب
چون اصلاح طلب بوده
وگرنه علیه فیلم بردار به جرم تشویش اذهان عمومی و تهیه خوراک رسانه های معاند و تبلیغ علیه نظام و .... اعلام جرم میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
خوب واقعا این نماینده بدرد مردم میخوره ؟
دلش به حال مردم میسوزه ؟
چرا نباید اخراج بشه
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۲۱:۰۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
گردن کلفتن مثلاً!!!!!!!!!!!!!! ببینید چطور برای خودشان و یا برای منافع خود دست به چه کارهایی که نمیزنند!!!!!! اما دریغ از یه همچین کاری در مورد مصوبات مجلس که از مشکلات مردم میکاهد.امان، امان، امان از همچین موجودات مزخرفی!!!! یه روز جایی بودم موقع ناهار گذشته بود و رستوران در حال بسته شدن بود که پسر یکی از نمایندگان مجلس اومد با یک تویوتا کمری بود،پیاده هم نشد از داخل خودرو داد زد ناهار داری؟؟ طرف گفت نه،پسره گفت اگه پارتی بخوای دارم برات رو کنم!!!! بنده خدا هم گفت پسر خوب ندارم ندارم،ناهار هم پارتی میخواد؟؟!!!! نمیدونم در چه عالمی سیر میکنند اصلاً متوجه نیستن که دارن چکار میکنن!!!! فقط پشتشون خیلی خیلی گرمه،به کی و کجا؟؟؟ دیگه خود حدیث مفصل بخوان.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
چقد جیغ میزد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
یعنی تو بروجرد بعض این کسی را نداشتن بفرستن تو مجلس