وزیر بهداشت ایران ضمن محکوم کردن فتنه انگیزی های دشمنان دو ملت ایران و افغانستان گفت: سلامت اتباع افغانستانی در اولویت کاری وزارت بهداشت ایران است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت که با تمام مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه، ایران به رسالت‌های انسان دوستانه خود در قبال اتباع افغانستانی ادامه می‌دهد.

بهرام عین اللهی در پیامی گفت: استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن به بهانه‌های واهی اهتمام خود را برای ایجاد اختلاف و فتنه بین دو ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان به کار بسته و با خلق اتفاقاتی ناخوشایند، دل‌های برادران و خواهران مسلمان دو کشور به ویژه در ماه مبارک رمضان را آزرده خاطر کرده است.

عین‌اللهی در ادامه این پیام نوشت: افکار عمومی جهان و نهادهای مسئول بین‌المللی از میزبانی شایسته ایران در طول چهار دهه از مهاجرین افغانستان واقف بوده و ایران نیز در تلاش تداوم این همکاری با اتباع افغانستانی است.

وزیر بهداشت ایران گفت: در واقع رسیدگی به نیازهای بهداشتی و سلامت این گروه در اولویت کاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و حتی در پذیرش بیماران کرونایی و واکسن کردن (کوید۱۹) با مهاجرین افغانستان در این کشور همانند شهروندان ایران برخورده شده است.

بهرام عین‌اللهی گفت: در این راستا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم تداوم این خدمات از اتفاقات تلخ اخیر ابراز تاسف کرده و فتنه انگیزی های عامدانه و هدفمند دشمنان دو ملت را به شدت محکوم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار