رسانه‌های عبری از ایجاد واحد اطلاعاتی ویژه برای نظارت بر شخصیت‌های برجسته رسانه‌ای از جمله عطوان و رئیس شبکه المیادین خبر دادند.

وب سایت عبری والا در گزارشی از ایجاد یک واحد اطلاعاتی جدید به نام «مانیتورینگ» برای نظارت بر گفته‌ها و نوشته‌های شخصیت‌های برجسته رسانه‌ای خبر داد. از افردا رسانه‌ای که تحت نظارت این واحد اطلاعاتی قرار گرفته اند میتوان، غسان بن جدو، رئیس هیئت مدیره شبکه رسانه‌ای المیادین، عبدالباری عطوان، مدیر مسئول روزنامه الکترونیکی رای الیوم، علی الشعیب، خبرنگار تلویزون المنار و ابراهیم الامین، مدیر مسئول روزنامه لبنانی الاخبار را نام برد.

والا در ادامه گزارش خود اعلام کرد پیگیری و نظارت بر هر آنچه در تریبون‌های رسانه‌ای منتشر می‌شود و با مواضع اشغالگران صهیونیست در تضاد است را هدف ایجاد این واحد اطلاعاتی است. این نوشته‌ها شامل آنچه فعالان اجتماعی و سیاسی در حساب‌های کاربری خود در شبکه رسانه‌های اجتماعی  منتشر می‌کنند نیز می‌شود و هدف دیگر این نظارت، جستجوی اطلاعاتی است که ممکن است به حل نقشه‌های ریخته شده بدست نیرو‌های اشغالگر کمک کند.

واضح است که ایجاد این واحد، یک شکست بزرگ دیگر برای سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و تلاش برای کنترل عنصر خودسانسوری است. به خصوص به دلیل اینکه در سال‌های گذشته افشای توطئه‌های سیاسی رژیم صهیونیستی تاثیر قابل توجهی بر افکار و زندگی مردم جهان گذاشته است.

این واحد اطلاعاتی در حالی تشکیل می شود که درگیری ها بین نظامیان رژیم صهیونیستی و معترضان فلسطین با شروع ماه مبارک رمضان شدت گرفته و در روزهای اخیر با حمله اشغالگران به مسجدالاقصی و بمباران جنوب غزه به اوج خود رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
این هاازالعان خودشان هم عضومقاوت ضداسراییلی تانابودی اسراییل واستکبارازهرلحاظ هستند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
ملت فلسطین مظلوم مقاوم بدانید و آگاه باشید دست یاری خداوند جل جلاله به یاریتان شتافته و جهان اسلام ناب محمدی ص شما رو تنها نگذاشتند و نمی گذارند تا پیروزی و فتح نهایی آزادی سر تا سر فلسطین و بدانید و آگاه باشید صهیونیست داره زور ظلم ستمگریها و نفسهای آخرش رو در فلسطین می کشه از درون و برون نا امید خسته و روانپریش خار ذلیل درمانده و فروپاشی شدند و رو به زوال و نابودی هستند صهیونیستها خیلی وقته دارن مهاجرت معکوس به طرف اروپا و آمریکا و استرالیا و کاندا و انگلیس می کنند چرا به خوبی فهمیده اند در فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص دیگر جایی امن و امانی برای زندگی خودشان و نسلهای ملعونشان نیست و ندارند اینهایی رو هم که دارید مشاهده می کنید از حضور صهیونیستهای سرا پا مسلح یه مشت ارتشیان و پلیسهای فروپاشی شده بی انگیزه روانپریش فاشیستی خبیث هستند که فقط دارن ظاهر سازی می کنند برای رژیم فروپاشی شده درمو داغون صهیونیستها ، مقاومت فلسطینی باید روز به روز عرصه را برایشان در همه فلسطین تنگ تنگتر کنند و امنیت خاطر و آسایش را با حملات مداوم و منسجمشان بر صهیونیستها بی افزایند پیروزی و فتح نهایی آزادسازی فلسطین بسیار نزدیک است به دشمنان لحظه ایی استراحت و تجدید قوا ندهید خواهید دید که معجزه نصرت الهی به شما ملت فلسطین مظلوم بسیار نزدیک است و به زودی زود پیروزی و فتح نهایی نصیبتان خواهد شد . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار