۸۰۰ سبد کالا در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به خانواده‌های کم‌بضاعت محمودآبادی اهدا شد.

۸۰۰ بسته سبد کالا در نیمه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت، آقا امام حسن مجتبی (ع)، به همت خادمیاران محمودآبادی تهیه و طی مراسمی بین مسئولان کانون‌های محلی توزیع شد تا به دست خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش آن‌ها برسد.

در این مراسم که با حضور اسماعیل امام‌زاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران و همچنین امام جمعه، رئیس کمیته امداد، رئیس اداره اوقاف، رئیس آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان شهرستان محمودآباد در سالن ورزشی شهید رجایی این شهرستان برگزار شد، حجة‌الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد و دکتر امام‌زاده دقایقی به ایراد سخن پرداختند.

سپس بسته‌های معیشتی که به همت خادمیاران بسته‌بندی و آماده شده بود، در میان مولودی‌خوانی ذاکران اهل‌بیت (ع) و در فضایی آکنده از عشق و دلدادگی به ساحت قدسی آقا امام رضا (ع) و آقا امام حسن مجتبی (ع) به مسئولان کانون‌های محلی تحویل داده شد.

در هر یک از این بسته‌های معیشتی ۱۴ قلم کالا شامل روغن، چای، آبلیمو، قند، شکر، خرما، رب گوجه، ماکارونی، سویا، حبوبات و ... بود که ارزش ریالی هر سبد کالا چهارمیلیون ریال و ارزش ریالی کل ۸۰۰ بسته مجموعاً سه میلیارد و دویست میلیون)ریال اعلام شد که این مبلغ از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین و خادمیاران شهرستان محمودآباد تأمین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.