سرمربی تیم ملی بوکس از حواشی ایجاد شده درباره شه بخش گله کرد.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اگر حاشیه‌ها اطراف بوکس نبود قطعا مدالی که شه بخش در مسابقات جهانی گرفت بهتر دیده می‌شد و بودجه‌هایی که برای فدراسیون در نظر می‌گرفتند فراتر از الان بود. متاسفانه عده‌ای که خودشان ۴۰ سال در بوکس بودند به این رشته ضربه می‌زنند. آن ها به خاطر حسادت دست به کار‌هایی زدند که اصلا در شان و شخصیت یک ورزشکار ملی نیست.

تیم ملی بوکس کشورمان بعد از گذشت ۸۶ سال موفق شد برای اولین بار در مسابقات جهانی صربستان مدال برنز کسب کند. این مدال توسط دانیال شه بخش بوکسور سیستان و بلوچستانی به دست آمد که باعث تاریخ سازی ایران در این رشته شد.

کمپ آزادی سال‌ها بود که به بوکس تعلق گرفته بود، اما تصمیم گرفتند آن را به کشتی دهند. در جلسه‌ای که دیروز مسئولان کمیته المپیک در فدراسیون بوکس برگزار کردند سجادی به من و ثوری گفت که قرار است در همان مجموعه ورزشی آزادی یک جای دیگری را به ما بدهند.

تیم ملی بوکس هم مانند دیگر رشته‌های ورزشی که در مجموعه آزادی کمپ اختصاصی برای تمرین کردن دارند، از ۲۰ سال پیش دارای سالن تمرین بودند، اما این سالن از آن موقع تا امروز بدون اینکه تمرینی در آن صورت گیرد بلاتکلیف ماند. شرکت توسعه اماکن ورزشی در اقدامی تصمیم گرفت این زمین را از اختیار بوکس در آورده و آن را به کشتی اختصاص دهد.

قبل از بازی‌های آسیایی قرار بود در ۲ تورنمنت شرکت کنیم که لغو شد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: امسال قرار بود قبل از بازی‌های آسیایی در ۲ تورنمنت رقابت‌های قهرمانی آسیا و کشور‌های اسلامی شرکت کنیم که هر ۲ لغو شد. مسئولان برگزاری مسابقات کشور‌های اسلامی امسال رشته بوکس را در برنامه‌های خود قرار نداده و به جای آن رشته دیگری را وارد کردند. همچنین مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود خرداد برگزار شود به بعد از بازی‌های آسیایی یعنی آبان موکول شد.

تیم ملی بوکس کشورمان قرار بود خرداد در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند، اما کنفدراسیون بوکس آسیا تصمیم گرفت به دلیل نزدیکی این رقابت‌ها با بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین آن را لغو و در آبان برگزار کند.


بیشتر بخوانید


تاجیکستان یکی از قدرت‌های بوکس دنیا است

استکی درباره اردوی مشترکی که قرار است با ازبکستان برگزار کند گفت: مهم‌ترین برنامه ما قبل از بازی‌های آسیایی اردوی مشترکی است که قرار است با تاجیکستان اول خرداد در ایران برگزار کنیم. تاجیکستان یکی از قدرت‌های بوکس دنیا است.هر اردوی مشترکی که با قدرت‌های جهان برگزار کنیم قطعا باعث پیشرفت ما خواهد شد.

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ قرار است شهریور در هانگژوی چین برگزار شود و تیم ملی بوکس کشورمان در آن رقابت‌ها نیز حضور خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار