نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مهمترین و زیربنایی‌ترین مشکلات در حوزه صنعت، معدن و تجارت این استان شناسایی و برای رفع آن در بازه‌های زمانی مختلف تلاش شود.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و مسوولان حوزه تولید و اقتصاد استان گفت: مشکلات و ظرفیت‌های استان در عرصه‌های مختلف زیاد است و برای مسوولانی که تازه وارد عرصه شده‌اند اشراف بر مسائل کمی زمان بر خواهد بود.

او ضمن ابراز اطلاع از فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف در سیستان و بلوچستان در قالب جلسات و گزارش‌های ارائه شده، گفت: آن چه در گزارش‌ها از جانب مسوولان ارائه می‌شود تنها نقاط قوت و موارد مثبت است که با آنچه در صحنه عمل اتفاق افتاده تفاوت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان ضمن تاکید بر بیان نقاط قوت و کارهای مثبت صورت گرفته گفت: بیان خدمات صورت‌گرفته امیدآفرین است اما مشکلات نیز باید ذکر شود تا بتوان برای حل هر کدام چاره‌ای اندیشید.

او گفت: باید مهمترین و زیربنایی‌ترین مشکلات را مشخص و برای رفع آن در بازه‌های زمانی مختلف تلاش و در پایان عملکرد خود را ارزیابی کنیم زیرا مجموعه‌ کار و فعالیت‌ها زیاد است و با کلی گویی عملکرد ما چندان مشخص نخواهد بود.

او گفت: گاهی برخی مشکلات را به دست خودمان ایجاد می‌کنیم که برخی حل شده و برخی همچنان به قوت خود باقی بوده اما تلاش برای حل مشکلات در بازه‌های زمانی مختلف، مهم است تا به تدریج تحولی در استان رخ دهد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: هم‌اینک بیش‌از یک‌هزارو ۷۸ واحد صنعتی در سطح استان وجود دارد که ۸۵۸ واحد فعال و نیمه فعال و ۲۳۴ واحد غیرفعال است.

ایرج حسن پور گفت:  با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۸ واحد صنعتی تعطیل به عرصه تولید بازگشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار