فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت:کار آفندی رسانه‌ها به عنوان خط مقدم مقابله با بمب‌باران‌های فکری دشمن ضروری است.

سرهنگ سید جواد حسینی گفت: دشمن اکنون در جنگ نظامی عقب نشینی کرده است، اما در جنگ نرم و جنگ فکری و اندیشه تمام قد به میدان آمده است و در این شرایط رسانه‌های کشور در خط مقدم مقابله قرار دارند.

او گفت: جهاد تبیین و معرفی دستاورد‌های انقلاب و نظام مهمترین وظیفه و رسالتی است که رسانه‌ها باید در دستور کار خود قرار دادند.

در این نشست حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نماینده  ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان هم گفت: همه ما سربازان فرهنگی نظام هستیم و باید با صداقت و پرهیز از احساسی عمل کردن اطلاع رسانی‌ها از سوی خبرگزاری ها در جهت رفع مشکلات مردم در جامعه صورت گیرد.

او گفت: خط سیاه نمایی و دمیدن یاس و ناامیدی از سوی دشمن به شدت فعال شده است و اطلاع رسانی درست و شکستن خط تحریف‌های رسانه‌های دشمن و جریان سازی در جامعه برای مقابله با راهبرد دشمنان مهمترین رسالت رسانه‌های داخلی است.

در این نشست مدیران رسانه‌ها هم، اطلاع رسانی سریع و کامل از سوی منابع خبری، ارائه سوژه‌های نو و مصداقی برای تبیین برنامه‌های بسیج و دیگر نهاد‌های انقلابی، پرهیز از انعکاس اخبار کلیشه‌ای و تکراری و جلسه محور، نوآوری در پرداختن به موضوعات تکراری و هم اندیشی بیشتر با رسانه‌ها در انعکاس رویداد‌ها و برنامه را خواستار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.