مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد از آمادگی واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی برای تامین برق استان در تابستان امسال خبر داد.

سید محمد حسن جمال الدینی گفت: از ۸ واحد نیروگاهی در نیروگاه سیکل ترکیبی، ۶ واحد تعمیراتش انجام شده و  تعمیرات ۲ واحد دیگر تا اواخر اردیبهشت به پایان می‌رسد.

او گفت: ۲ واحد در دست تعمیر با توجه به کارکرد بالا و فرسودگی شرایط قرارگیری آن در مدار با مشکل روبرو شده و برای اولین بار در سطح کشور با وجود سوپروایزر خارجی و با کمک شرکت‌های دانش بنیان کلیه پوسته‌های این واحد‌ها دمونتاژشده و در حال حاضر در صدد تنظیم عمودی پوسته‌ها هستیم.

جمال الدینی گفت مولد‌های کرافت از جمله مولد‌هایی هستند که عمر بالای ۵۰ سال دارد و توانستیم با کمک شرکت‌های دانش بنیان داخلی برای اولین بار در کشور سیستم راه اندازی و تحریک آن را تعمیر کرده و به موقع در مدار قرار دهیم.

او گفت: با توجه به شعار امسال استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان برای ساخت قطعات و انتقال تکنولوژی در دستور کار شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی قرار دارد و ساخت کوپلینگ هاو یاتاقان‌ها از جمله مهمترین اقداماتی است که سال گذشته توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی استان گاز و گازوئیل است که گاز جز پاک‌ترین سوخت از لحاظ کمترین میزان آلودگی هوا محسوب می‌شود.

جمال الدینی گفت: بر روی همه دودکش‌های نیروگاه سیکل ترکیبی، آنالیزور آنلاین نصب شده که مستقیما اطلاعات میزان آلودگی هوا را به اداره محیط زیست استان ارسال می‌کند.

او گفت: انتظار می رود شهروندان با رعایت الگوی مدیریت مصرف کمک دهنده صنعت برق در استان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.