فدراسیون کشتی طی نامه‌ای به دولت تورلیخانف از میزبانی نامناسب مغولستانی‌ها در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعتراض کرد.

از جمله مواردی که فدراسیون کشتی در این نامه به تورلیخانوف رئیس شواری کشتی آسیا متذکر شده است، اسکان تیم ایران در هتلی به نام بایناگول است که استاندارد‌های میزبانی در آن رعایت نشده و بنا بر گزارش‌های پزشک و متخصص تغذیه اعزامی به این مسابقات، با قید فوریت نیازمند بازنگری و پیگیری می‌باشد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۲۲ روز‌های ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

بر این اساس، غذا‌های موجود در رستوران این هتل از تنوع و کیفیت مناسب برای کشتی گیران برخوردار نیست و آب معدنی که جزء اساسی‌ترین نیاز‌های هر ورزشکاری محسوب می‌شود و هیچ گونه نوشیدنی دیگری نیز همراه با غذا توزیع نمی‌گردد. نکته مهم اینکه اگر ورزشکاری تقاضای آب یا نوشیدنی دیگری را داشته باشد باید هزینه آن را به صورت مجزا پرداخت نماید.

این موضوع در حالی اتفاق افتاده، که هر نفر مبلغ ۲۰۰ دلار برای هر روز اقامت در این هتل پرداخت کرده است و رفتار مسئولان هتل منطقی به نظر نمی‌رسد.

بر اساس برنامه مسابقات کشتی فرنگی ۲۰۲۲ آسیا نمایندگان کشورمان امروز (دوشنبه) در تمامی اوزان در مراسم قرعه کشی حضور خواهند یافت و از فردا (سه شنبه) در ۵ وزن نخست به میدان خواهند رفت.

لازم به ذکر است، تمامی این موضوعات در حالی رخ داده که هیچ نماینده یا مسئولی از فدراسیون مغولستان در هتل حضور ندارد تا سرپرست تیم بتواند این موارد را با ایشان در میان بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار