دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: پایش تصویری بازار بیرجند برای جلوگیری از سرقت‌ها ضروری است.

حجت الاسلام نسائی زهان در دیدار با تعدادی از اصناف و کسبه بازار بیرجند، امنیت پایدار در توسعه جامعه را امری مهم برشمرد و بر لزوم مشارکت و همراهی مردم با پلیس در مواجهه با جرائمی مانند سرقت و راهکار‌های جلوگیری از این پدیده شوم تأکید کرد.

او گفت: افزایش تعامل اصناف، بازاریان، مراجع انتظامی و سایر نهاد‌های ذیربط مهمترین عامل برای حل مشکلات است و بررسی وضعیت موجود نشان می‌دهد ساماندهی و کنترل بازار از طریق پایش تصویری امری ضروری بوده و موجب کاهش سرقت خواهد شد.

حجت الاسلام نسائی زهان گفت: باید با همکاری اتاق اصناف، شهرداری بیرجند، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذیربط، زیر ساخت‌های پایش تصویری بازار فراهم شود تا با نصب دوربین‌ها و اجرای طرح پایش تصویری، ضمن بال ابردن ضریب امنیت بازار، با رصد لحظه‌ای مأموران انتظامی جرایم به خصوص سرقت‌ها سریعاً کشف شود.

در این جلسه که با حضور تعدادی از فرماندهان و مأموران انتظامی خراسان جنوبی و بیرجند در محل اتاق اصناف بیرجند برگزار شد، علیزاده رئیس اتاق اصناف بیرجند گزارشی از وضعیت اصناف و به ویژه کسبه بازار و مشکلات آن‌ها ارائه و تعدادی از نمایندگان اصناف هم به بیان مشکلات بازار بیرجند به ویژه موضوع سرقت پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.