رئیس انجمن تامین کنندگان غلات گفت: با توجه به سیاست مسئولان وزارت جهاد همانند قبل، غلات مورد نیاز مردم به موقع تامین می‌شود‌.

آقای کاوه زرگران گفت: امسال، سال ویژه‌ای برای دنیا به لحاظ تامین مواد غذایی است و همواره تمامی کشورها تلاش دارند با روش‌های گوناگون، نسبت به تامین امنیت غذایی مردمان خود اقدام کنند.

به گفته او، ایران  با راهبری وزارت جهاد کشاورزی و تلاش تمامی فعالان حوزه تامین امنیت غذایی تلاش خواهد کرد همانند گذشته کالاهای مورد نیاز سفره خانوارها را به موقع تامین کند.

آقای زرگران گفت: با توجه به اتفاقاتی که بین روسیه و اوکراین به عنوان دو تامین کننده بزرگ غلات دنیا در جریان است و ممنوعیت صادراتی که قزاقستان در حوزه گندم اعلام کرده، شرایط تامین غذا برای بسیاری از کشورهای دنیا با مخاطرات جدی مواجه است.

با توجه به جنگ جهانی روسیه و اوکراین به عنوان تامین کننده‌های بزرگ غلات و افزایش قیمت در بازارهای جهانی نیاز است که مسئولان هوشمندی و سیاست گذاری  دقیقی داشته باشند تا در حوزه‌های دام و طیور و صنایع غذایی دچار مشکل نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجتی پرند
۱۹:۲۸ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
یکی از راه های تامین امنیت غذایی مردم برداشتن یارانه آرد و گندم است که به نانوایی ها و صنعت میدهند خیلی از نانوا ها آرد را به دامداری میدهند صنعت هم که با یارانه دولت صادرات انجام میده من نمیدانم چه یارانه دادنی است چه صادراتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
باید به اندازه دو سال غلات ذخیره داشته باشیم
آخرین اخبار