معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اعلام کرد که هیچگونه تعدیل نیرویی در این استان پذیرفته نیست و باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

محمد تقی ایرانی در اولین کمیسیون کارگری استان در سال ۱۴۰۱، گفت: در دینی که پیامبر آن دست کارگر را می بوسد و کار و کارگر ارزشمند دانسته میشود، و سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته و توجه به تولید ملی زمینه رشد کشور را فراهم می کند کارگر و مطالبات این قشر زحمتکش باید به موقع پاسخ داده شود.

او اعلام کرد که کارگران و خانواده های آنها نباید نگران معیشت و آینده شغلی خود باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر  گفت: هیچگونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفته نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد. کارگری که مولد و محور تولید و توسعه است باید امنیت روانی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشد.

ایرانی می‌گوید: همه اعضای کمیسیون کارگری تلاش کنند تا وضعیت شرکت های استان و پرداخت های آنها در حوزه کارگری همواره مطلوب بوده و به بحران تبدیل نشود کارفرما و پیمانکار متعهد در حمایت از کارگر است و در صورت کوتاهی پیمانکاران متخلف از ابزار قانونی به موقع استفاده خواهیم کرد.

ایرانی تاکید کرد که هفته کار و کارگر امسال کارگر و کارفرما در کنار هم با وحدت و همدلی و به شایستگی تکریم شوند و در تمام شهرستان‌ها کارگران نمونه تقدیر و تجلیل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.