فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به شهروند ۳۱ ساله شهرستان زابل در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان زابل که موجب مجروحیت یک شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت:با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس شهرستان در محل حاضر و مشخص شد که یک شهروند ۳۱ ساله بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری مجروح و به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شده است.

سرهنگ ثمره حسینی گفت:با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر به علت اختلافات قبلی با سلاح شکاری به سمت این فرد تیراندازی و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی  گفت:  با تلاش ماموران انتظامی، ضارب این حادثه در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دراقدامی ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان زابل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی و معرفی متهم به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت تاکید و خاطر نشان نمود: با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهیم کرد و هرگز به گروهی هنجار شکن اجازه خودنمایی نخواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار