پسر بچه‌ای بنام آرین با تماس با اورژانس ۱۱۵ شهرستان روانسر و درخواست کمک، جان پدر بیمارش را نجات داد.

 به نقل از روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با توجه به سن پایین کودک امکان آدرس‌گیری دقیق وجود نداشت، اما با درایت و هوشیاری تکنسین‌های اورژانس چندین سوال پرسیده می‌شود و آدرس احتمالی اخذ شد.

دوباره با شماره تماس گرفته می‌شود، تا کودک در صورت شنیدن صدای آژیر و دیدن آلارم آمبولانس به جلوی درب منزل مراجعه نماید که بعد از حدود ۲۰ دقیقه جستجو در کوچه‌های اطراف متوجه حضور کودک در کوچه می‌شوند.

بیمار مردی ۳۷ ساله با سابقه تشنج بود که با حملات مکرر تشنج روبه رو بود.

این پسربچه خوش زبان برای بوسیدن شبانه پدر ناجی پدر درحال آپنه شد.

امحاء بیش از ۷ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در کرمانشاه

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و با اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه، بیش از ۷ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در کرمانشاه امحاء شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان بیش از ۲ هزار و ۸۳۳ مورد بازدید از واحد‌های عرضه صورت گرفت که در این بازدید‌ها ۱۲۴ واحد غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

حسین حیدری گفت: ۱۵ اکیپ ثابت و ۱۷ اکیپ سیار کار نظارت از واحد‌های عرضه فرآورده خام دامی، انبار‌ها و سردخانه ها، مراکز قطعه بندی و بسته بندی و کشتارگاه‌های دام و طیور سطح استان را بر عهده دارند.

کشف ۲۰ قبضه کلت کمری در سر پل ذهاب 

فرمانده انتظامی شهرستان از انهدام یک باند توزیع سلاح و کشف ۲۰ قبضه اسلحه کلت خبر داد.

نوذر شاه‌حسینی گفت: پس از اطلاع پلیس شهرستان مبنی بر ورود یک محموله اسلحه غیرمجاز از کشورهای همسایه به داخل شهرستان توسط اعضای یک باند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سربازان گمنام امام زمان موفق به شناسایی محل تردد خودرو حامل سلاح‌های قاچاق در شهر سر پل ذهاب شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ توقیفی، ۲۰ قبضه کلت کمری غیرمجاز و ۴۰ تیغه خشاب که به شکل حرفه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

 این اقدام هوشمندانه، بیانگر اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس برای امنیت مردم است و در تحقق این هدف حتی در ایام تعطیل نیز از مجاهدت و تلاش دست نخواهند کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.