به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) مردم همدان در قالب رزمایش کمک مومنانه ۲ هزار بسته‌های مواد غذایی را بین نیازمندان توزیع کردند.

 قائم مقام موسسه دارالایتام همدان گفت: به همت موسسه آیت الله مدنی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۲ هزار هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

محمدکاظم حجازی افزود: ارزش هر بسته غذایی ۵۶۰ هزار تومان و در مجموع بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

لیلا حیدری شایسته، مسئول موسسه آبشار عاطفه‌ها در همدان هم از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خبر داد و  گفت: در سالروز افتتاح این موسسه مردم نهاد و میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۱۱۰ بسته به ارزش ۵۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته شد.

اهالی مسجد امام خمینی سعیدیه هم در رزمایش کمک مومنانه ۱۵۰ بسته مواد غذایی شامل تخم مرغ، مرغ، شکر و ماکارانی و رب گوجه فرنگی به ارزش ۵۰ میلیون تومان برای توزیع بین اقشار نیازمند تدارک دیدند.

قاسم بابانظری، مسئول گروه مردمی آشپزخانه امام حسین (ع) هم از پخت و توزیع سه هزار پرس غذا بین نیازمندان، ایتام و روزه داران خبر داد.

او افزود: غذای پخت شده از طریق مردم و خیران تأمین منابع شده و این گروه ده نفره به مناسبت‌های مختلف مذهبی از جمله نیمه شعبان هم اقدام به پخت غذا در جمکران می‌کند.

مسئول گروه مردمی آشپزخانه امام حسین (ع) گفت: در شب نیمه شعبان امسال بیش از ۱۸ هزار پرس غذا در مسجد جمکران از طریق این گروه پخت شد.

بابانظری گفت: امسال قرار هست همزمان با شب عید فطر این پخت غذا در جمکران ادامه داشته باشد و این گروه در قالب موکب اربعین هم در کربلا فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.