سخنگوی جشنواره نسل فیروزه‌ای در اصفهان گفت: یک هزار و ۵۰۰ گروه تربیتی در جشنواره نسل فیروزه‌ای سازماندهی شدند.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری گفت: جشنواره نسل فیروزه‌ای در ماه مبارک رمضان ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح مساجد استان اصفهان آغاز شده است.

در این جشنواره ۴۰ فعالیت در قالب هشت عرصه علمی و آموزشی، عبادی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، ورزشی و تفریحی، سازندگی و خدمت‌رسانی در دستور کار پایگاه‌های بسیج قرار دارد.

به گفته او از پنج هزار و ۳۰۰ مسجد استان، سه هزار باب جزو جامعه هدف این برنامه هستند که تاکنون قریب ۱۷۰ هزار نفر از نوجوانان و جوانان را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام مظاهری ازآغاز جشنواره یاد شده از ابتدای ماه مبارک رمضان خبردادو گفت: در این مدت ۷۰۰ کلاس کمک درسی در سطح مساجد راه‌اندازی شده است و جامعه فرهنگیان استان نیز بصورت جهادی در این عرصه شرکت کردند.

بیش از ۷۰۰ پایگاه سینما مسجد راه‌اندازی و در آن‌ها فیلم‌های ارزشی و فرهنگی روز سینمای ایران اکران شده است.

همچنین جشنواره "روزه اولی‌ها" ویژه دختران پایه سوم و چهارم و پسران پایه هفتم و هشتم اجرا شد که در شهر اصفهان این برنامه بصورت متمرکز در میدان امام خمینی (ره) برگزار و در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مشابه اجرا شد که در مجموع قریب ۴۰ هزار نفر در این برنامه‌ها شرکت کردند.

سخنگوی جشنواره رمضانی نسل فیروزه‌ای می‌گوید در قالب نهضت انس با قرآن، یک هزار و ۱۲۰ جلسه جزخوانی در سطح مساجد استان در روز‌های ماه مبارک رمضان در حال اجراست.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار