معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در دور افتاده ترین مناطق ایران نخبگانی وجود دارند که اگر فضا برای آنان فراهم شود، کارهای موثر برای همان منطقه انجام می‌دهند.

 محمد مخبر که در جلسه‌ای برای بررسی طرح‌های نخبگان و رونمایی سامانه هم افزایی مدیریت ایران در جهت آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های مردمی حضور داشت گفت: طرح‌هایی مثل طرح نخبگان‌ می‌تواند به شناسایی و احصاء ظرفیت‌های مردمی و معرفی نخبگان کشور به مدیران اجرایی کمک کند تا از این طریق دستگاه‌ها و مدیران اجرایی بتوانند نیاز‌ها و چالش‌های خود را به مردم و نخبگان واگذار کنند.

پیش‌تر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از رصد و مطالعه جامعه ۷۰ هزار نفری نخبگان کشور خبر داده بود.

باتوجه به این تعداد از نخبگان، به گفته معاون اول رئیس‌جمهور با اجرای این رویداد و راه اندازی این سامانه همچنین این امکان فراهم می‌شود تا مسائل و مشکلات استان‌ها و مناطق مختلف کشور از سوی مردم و نخبگان همان مناطق حل و فصل شود و از مراجعه به پایتخت و کلان شهر‌ها تا حد زیادی بی نیاز خواهند شد.

سامانه هم افزا این امکان را فراهم کرده تا فهرست تمام شرکت ها، موسسات و مجموعه‌های مردمی که به تایید کارشناسان ارزیابی رسیده اند در معرض دید عموم قرار گیرد و کاربران می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب موضوع مورد نظر خود، فهرست شرکت‌ها و موسسات فعال در آن موضوع را مشاهده کنند.

گفتنی است، رویداد هم افزایی مدیریت ایران که قرار است خرداد امسال با حضور بیش از هزار شرکت و مجموعه مردمی برگزار شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
شما که نخبه ها را فراری می دهید نخبه بدون پارتی و پشتوانه سیاسی که کاری نمی تواند بکند ضمن اینکه اگر هم وارد میدان شود باید فرامین افراد بی سواد و .... را اجرا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
دقیقا همشون تو پایتخت هستند کشور به خاک سیاه نشاندند البته نخبه رشته حقه بازی ..یکیش خودت و بقیه سیاسیون که هیچ وقت نظرات کارشناسان قبول نداشتید و در دو دهه اخیر تصمیمات اشتباه زیاد داشتید همتون
آخرین اخبار