رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با سرکنسول ایران در کربلای معلی موضوع سفرهای هوایی و درخواست متقاضیان برای سفرهای زمینی را مطرح کرد.

سید صادق حسینی گفت: گران بودن هزینه‌های سفر‌های هوایی عتبات عالیات و عدم بازگشایی مرز‌های زمینی از جمله مهمترین دغدغه‌ها محسوب می‌شود که امیدواریم با تلاش‌های پیش رو و مساعدت‌های لازم مرز‌های زمینی بازگشایی شود و شاهد کاهش مشکلات در اعزام‌ها باشیم.

سرکنسول ایران در کربلا نیز گفت: کاهش قیمت‌های سفر‌های هوایی می‌تواند موجب افزایش عزیمت زائران به عتبات شود؛ ضمن اینکه بازگشایی مرز‌های زمینی هرچند به صورت محدود تاثیرات مناسبی در کاهش قیمت‌ها بدنبال دارد.
او گفت: به گفته مسئولان ذیربط در کربلا، فرودگاه این شهر تا یکسال آینده راه اندازی خواهد شد که می‌تواند خدمات رسانی مناسبی به زائران داشته باشد.

کریمی گفت: کنسولگری جمهوری اسلامی ایران درکربلای معلی نیز از هیچ تلاشی برای زائران عتبات عالیات فروگذار نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد احمدی
۰۱:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا مرزهای زمینی وهوایی وهر امکانات زیارتی و..........هیچ محدویت برای عراقی به کشور ماسفر می کنند نیست ولی برای برای ما ایرانی هست چون مسئولین بی کفایت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
آقا خداوکیلی کربلا حج فقراست.بابا باشه فردگاه بزنین ریل قطار ببرین هرکاری دلتون میخاد کنیم ولی فکر ما فقر و بیچاره ها هم باشین بخدا ما ارزومون همون سفر اربعین بود ک ازمون گرفتینش .جان حضرت زهرا جان حضرت رقیه جان عباس اربعین این مرز های زمینی رو باز کنین ما بتونیم به این رزو برسیم بخدا ما دق کردیم توی این چندسال نشد بریم نه میتونیم هوایی بریم نه هم زمینی مرزا بازه.تورو خدا یه کاری کنین.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۳۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
درود خداقوت فرودگاه در شهر کربلا بسیار لازم و ضروری بود و باید مجدانه ساخته شود ولی ساخت مسیر راه آهن از مرزهای شلمچه و چذابه و مهران به طرف کربلا و نجف اشرف و کاضمین و سامرا هم بسیار مهم و ضروری و لازم است که باید هر دو دولت ایران اسلامی و عراق اسلامی مجدانه برای ساخت مسیر راه آهن اقدام کنند و این پروژهای مردمی را عملیاتی اجرایی کنند از هر لحاظ مسیر راه آهن برای هر دو کشور ایران و عراق منفعت خواهد داشت و حتی در داخل کشوورهای ایران و عراق هم می توانند همه شهرهاشون رو توسط ساخت مسیر راه آهن به این مسیر راه آهن زیارتی صیاحتی متصل و یکپارچه کنند و مردم هر دو کشور می توانند به سهولت از شهرهای خودشون سوار قطار شوند و به طرف زیارتگاه ها و کلان شهرها و پایتخت هر دو کشور سفرهای مختلف زیارتی سیاحتی تجارتی کنند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه .
آخرین اخبار