فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، ۹۹ کیلو گرم حشیش که در بار شمش آهن یک دستگاه تریلر از یکی از استان‌های مرزی به سمت البرز جا سازی شده بود، کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر اقدام به خرید مقدار قابل توجهی مواد مخدر حشیش کرده و در پوشش بار شمش آهن به وسیله یک تریلر در حال انتقال آن به این استان است.

او می گوید: در ادامه ماموران با رصد اطلاعاتی در مسیر حرکت تریلر حامل مواد مخدر، در محور‌های ورودی استان البرز مستقر و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت تریلر مورد نظر را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه راننده آن را دستگیر و تریلر را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از تریلر توقیف شده، ۹۹ کیلوگرم حشیش که در بین شمش‌های آهن جاسازی شده بود کشف شد.

سردارمحمدیان گفت: چشمان بیدار فرزندان این مرز و بوم در پلیس مبارزه با مواد مخدر، خواب را برای سودجویان و کسانی که با آلوده کردن جوانان قصد رسیدن اهداف شوم خود را دارند، نا آرام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.