کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده و احتمال وقوع صاعقه در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان طی امروز خبر داد.‌

ابراهیم هنرمند از تشدید ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان تا شامگاه یکشنبه خبردادو گفت: رگبار خفیف و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در ساعات بعد از ظهر امروز مناطق شمال و شرق استان را در بر می‌گیرد.

در نیمه شرقی استان همچنین خیزش گردوخاک محلی انتظار می‌رود، همچنین با توجه به وقوع بارش‌های رگباری احتمال شکل گیری سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، برخورد صاعقه و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی مناطق شرقی و شمالی استان طی امروز وجود دارد.

او در مورد بارندگی‌های شبانه روز گذشته در سطح استان گفت: بیشترین میانگین بارشی در ایستگاه باران سنجی میمه با ۲ میلیمتر و آران و بیدگل هشت دهم میلیمتر بوده است.

دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابدکه بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

به گفته هنرمند خوروبیابانک با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.