رئیس کمیسیون اروپا از کشور‌های اتحادیه اروپا خواست که در اسرع وقت تسلیحات بیشتری را به نظامیان اوکراینی برسانند.

اورزولا فون درلاین در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد ام سونتاگ که امروز یکشنبه منتشر شد، گفت: همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به سرعت به اوکراین سلاح تحویل دهند، زیرا تنها در این صورت است که اوکراین می‌تواند در مبارزه خود علیه روسیه دوام بیاورد.

او گفت: باید هر کاری که ممکن است برای  پایان دادن به درگیری در اوکراین انجام شود، اگرچه درگیری‌ها در بدترین حالت ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد.

به گفته فون درلاین تفاوتی بین سلاح های سبک و سنگین قائل نیستند و اوکراین باید آنچه را که برای دفاع از خود نیاز دارد به دست آورد.

این مقام اتحادیه اروپا اعلام کرد: این اتحادیه در حال بررسی اقداماتی برای اعمال بسته ششم تحریم‌ها علیه بخش بانکی به ویژه Sberbank که ۳۷ درصد از بخش بانکی روسیه را تشکیل می‌دهد و همچنین محدودیت‌هایی در بخش انرژی است.

به گزارش اسپوتینک، او گفت: «اتحادیه اروپا در حال حاضر در حال توسعه تحریم های خود علیه روسیه است.»

رئیس کمیسیون اروپا انتقادات علیه دولت آلمان را که متهم به «به تعویق انداختن» تحریم‌های ضد روسیه است، رد و تاکید کرد که آلمان طی سال‌های گذشته از اوکراین حمایت و هر پنج بسته تحریمی را ظرف ۴۸ ساعت تصویب کرده است.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا هشدار داد که جریان مستمر ارسال تسلیحات به منطقه درگیری در اوکراین از سوی غرب، باعث افزایش تنش ها می‌شود. مسکو همچنین هشدار داده است که تسلیحاتی که غرب در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد ممکن است به دست تروریست‌ها در هر نقطه از اتحادیه اروپا برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
با سلام

(((((((((((((((( حاکمان آمریکا و اروپا بازرگانان بین امللی صادرات آتش و جنگ...!!! ))))))))))))))))
آخرین اخبار