رئیس کل تعزیرات گفت: سامانه برخط ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ارتقا یافته و خدمات راحت‌تر از گذشته در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مشکلات را حل می‌کند.

اصانلو گفت: در کمتر از یک ماه سامانه ۱۳۵ تعزیرات بهینه سازی شده و مردم برای گزارش تخلف از جمله گران فروشی می‌توانند با شماره گیری ۱۳۵ به سامانه دسترسی پیدا کنند.

به گفته رئیس کل سازمان تعزیرات حکومتی، در این سامانه تمامی مراحل رسیدگی به شاکی پرونده از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود و دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست.

پیشتر برای گزارش تخلف نیاز به مراجعه حضوری یا تماس با سامانه ۱۲۴ بود که به اتاق اصناف گزارش داده می‌شد و شاکی امکان پیگیری و آگاهی از مراحل گزارش خود را نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن جمالی
۱۰:۲۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
با سلام من برای اعلام رضایت با سازمان تعزیرات و بعد از اآن به سازمان ۱۳۵ مراجعه کردم .. هیچکدام کار مرا انجام ندادند . من برای اعلام رضایت بکجا باید مراجعه کنم که رسیدگی کنن ؟؟؟
آخرین اخبار