سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعداد پروازهای ایران ایر از شهرهای اصفهان و شیراز از امروز به کویت افزایش یافت.

آقای حسین جهانی گفت: تعداد پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کویت از فرودگاه‌‏های اصفهان و شیراز  افزایش یافته و این  افزایش شامل دو پرواز هفتگی است که به صورت دو مسیر شیراز - کویت - اصفهان - شیراز و شیراز - اصفهان - کویت - شیراز به ترتیب در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اولین پرواز برنامه‌ریزی شده این مسیر از فرودگاه شهید دستغیب شیراز در روز یکشنبه  امروز  با شماره پرواز ۶۶۵ در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه کویت ترک می‌کند و در ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه (به وقت محلی) در این فرودگاه به زمین می‌نشیند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازگشت این پرواز به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است.

فرودگاه کویت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نقاط پروازی  در منطقه خاورمیانه است. هم‌اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ايران  از فرودگاه‌های آبادان، اهواز، لار و مشهد به فرودگاه کویت پرواز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار