سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: ماجدی با اینفانتینو در قطر در خصوص پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت بازی های دوستانه تیم ملی قبل از شروع جام جهانی گفت: وقتی برای قرعه کشی جام جهانی به قطر رفتیم در آنجا با سرمربیان تیم‌هایی که در پلی‌آف حضور دارند صحبت کردیم تا بتوانیم بازی‌هایی را در خرداد برگزار کنیم، زیرا بیشترین زمان آماده سازی ما در آن ماه است. همچنین قرار است ۲ تیم برزیل و آرژانتین در قطر با یکدیگر بازی کنند و فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بتوانیم یک دیدار دوستانه با برزیل یا آرژانتین انجام دهیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده سازی خود برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است خرداد ماه و همزمان با روزهای فیفادی چند دیدار دوستانه برگزار کند.


بیشتر بخوانید


اینفانتینو قول داد در خصوص پول‌های ایران با شیخ سلمان صحبت کند

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره بسته شدن حساب‌های مالی فدراسیون گفت: فدراسیون فوتبال چندین سال است که با مشکلات مالیاتی رو به رو است و قبل از اینکه به کره جنوبی برویم من همراه با ماجدی به سازمان امور مالیاتی رفتیم و صحبت‌هایی انجام دادیم. همچنین ماجدی با اینفانتینو در قطر صحبت‌هایی انجام داد و حرف او این بود که چرا پول‌های ما را آزاد نمی‌کنید؟ مگر نمی‌گویید ورزش از سیاست جدا است، چرا جلوی بلوکه شدن پول‌های ما را نمی‌گیرید. رئیس فیفا هم قول داد برای حل مشکل با شیخ سلمان صحبت کند.

چند روز پیش حساب‌های فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی مالیاتی از سوی اداره مالیات بسته شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
قول داده صحبت کنه، تضمین که نداده...
آخرین اخبار