غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز

به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گلزار شهدای وادی رحمت تبریز غبار روبی و عطر افشانی شد.

امیر شفیعی ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت: امروز در این مکان جمع شدیم تا به شهدا، خانواده‌های محترم شهدا و ملت ایران اسلامی اعلام کنیم نیرو‌های مسلح با تمام توان در راه حفظ و حراست از کیان اسلامی و اعتقادات دینی و قلبی خود مراقب هستند.

 با کمال شجاعت اعلام می‌کنیم اگر استکبار جهانی بخواهد در مقابل ما بایستد در مقابل دنیای آنان خواهیم ایستاد، چون نیرو‌های مسلح ما با تمام قدرت در مسیری که شهدا تبیین کردند حرکت کرده و اگر تهدیدی متوجه ایران اسلامی باشد ده‌ها برابر قاطع و سریع برخورد خواهیم کرد.

 ملت عظیم الشان ما به نیرو‌های مسلح خود اعتماد داشته باشید چرا که تجربه ۸ سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و جنگ‌های اخیر را داریم ما برای خودمان دکترین دفاعی تهاجمی داریم و تمام طرح‌ها و دستورات عملیاتی و تجهیزات نظامی بر پایه دفاع تهاجمی و جنگ‌های آینده تهیه، تمرین و اجرا شده است و گواه ما رزمایش‌هایی است که در جای جای ایران اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

نیروی هوایی ولایی ما به یک نیرویی تبدیل شده است که با تمام قدرت توانایی ساخت هواپیمای جنگنده را دارد.

امروز ایران اسلامی بزرگترین ناوگان بالگردی در منطقه را دارد، هوانیروز ما هرلحظه توان پاسخگویی به نیازمندی‌های عملیاتی را دارد.

 نیروی دریایی بزرگ و مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک نیروی راهبردی ولایتمدار شده است و علاوه بر ایجاد امنیت در آب‌های سرزمینی خود، امنیت در آب‌های بین المللی را برای کشتی‌های تجاری برقرار می‌کند.

تیم‌های پیاده ما تبدیل به تیم‌های متحرک هجومی شده و یگان‌های پهپادی و هواپیما‌های بدون سرنشین با قدرت درگیری بسیار بالا به صورت شناسایی، مراقبت ، تهاجمی و انتخاری گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

 شهدای عزیز پرچمی که به دست برادران خود داده اید با تمام قدرت محافظت می‌گردد و امروز در آستانه روز ارتش روزی که استکبار جهانی با دیدن عظمت نیرو‌های مسلح یکبار دیگر مجبور به راه اندازی اتاق‌های فکر خود خواهد شد.

می‌خواهیم بگوییم ما مقتدر و حزب اللهی‌تر پا در رکاب ولایت، گوش به فرمان مقام معظم رهبری از تمامیت ارضی و اعتقادات دینی محافظت خواهیم کرد.

 شهدای عزیز اگر امروز جسمتان در کنار ما نیست، اما ارواح مطهر شما شاهد و ناظر هستند که رفتار و گفتار ما همان رفتار و گفتاری است که شما در ۸ سال دفاع مقدس داشتید و هرگز از این مسیر خارج نخواهیم شد.

در تقویم رسمی کشورمان ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار