نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی موانع مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر تا ماه آینده برطرف می‌شود.

صدیف بدری بر رفع موانع مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: تا ماه آینده برخی موانع پروژه پل هیر از جمله ساماندهی جاده ورودی و خروجی و سند مالکیت مجموعه برطرف می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جلسه با مسئولان هیر و سرمایه گذاران پل هیر با اشاره به اینکه پل معلق شیشه‌ای هیر نقش اساسی در توسعه اقتصادی و گردشگری منطقه داشته است گفت: همت و تلاش میراث فرهنگی استان و سرمایه گذاران و مدیران مجموعه در این زمینه قابل قدردانی است.

بدری گفت: باید با ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران مجموعه و رفع موانع پروژه پل هیر شاهد عملیات اجرایی فاز‌های بعدی در مجموعه پل هیر باشیم.

جاده ورودی و خروجی پل معلق شیشه‌ای هیر در روز‌های آینده آسفالت می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با اهتمام ویژه مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل جاده منتهی به پل معلق شیشه‌ای هیر در روز‌های آینده آسفالت می‌شود تا دغدغه سرمایه گذاران و مدیران مجموعه برای استقبال از گردشگران برطرف شود.

سید کمال الدین میرجعفریان گفت: استاندار اردبیل تاکید جدی به رفع موانع پل شیشه‌ای هیر دارد و در همین راستا امروز این جلسه برگزار شد و مصوبات جلسه که شامل ساماندهی و آسفالت جاده ورودی و خروجی پل معلق شیشه‌ای هیر و ارائه سند مالکیت به سرمایه گذار در روز‌های آینده محقق می‌شود.

او از حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و مدیران پل معلق شیشه‌ای هیر برای توسعه مجموعه و راه اندازی فاز‌های بعدی مجموعه خبر داد.

مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر آماده استقبال از گردشگران

مدیر عامل پل معلق شیشه‌ای هیر در این جلسه از آمادگی مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر برای استقبال از گردشگران در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: رضایت گردشگران و خدمات دهی مناسب به گردشگران اولویت اساسی مجموعه است.

محمد حسن امیدوار خواستار رفع برخی موانع پروژه از جمله ساماندهی و آسفالت جاده پل معلق شیشه‌ای هیر و ارائه سند مالکیت به سرمایه گذاران مجموعه شد.

او از حمایت‌های مدیر کل میراث فرهنگی استان و مسئولان استان و شهرستان و نمایندگان منطقه قدردانی کرد و گفت: فاز‌های هیجانی و بکر دیگری در مجموعه پل هیر ایجاد می‌شود.

رسول صادقی، مدیر پروژه پل هیر هم خواستار نصب تابلوی معرفی پل معلق هیر در جاده اصلی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.